Popular Posts

Wednesday, May 18, 2011

Detox Foot Patch

Salam....ini bisnes aku sekarang..huhu..try2 je.. aku jual foot pacth baru lagi, so kat entry kali ni nak cerita sikit la nape aku berminat dengan bende nie..
Fungsi utama foot patch ni untuk nyahtoksin dalam badan, dipakai semasa tidur lebih kurang 5 - 8jam. kesannya nanti akan ada bende hitam di foot patch tu.. so makna nya toksin da kuar..kesan lainnya nampak segar sikit masa bgun tido n rasa ringan time bangun tue..but depend pada org la..tu basic la, next entry ak citer kesan jangka panjang pulak..
Apa yang aku btau ni aku tau korg sush nak caya..so i bring some facts..basic facts..(nak detail aku xpham sangat)..untuk info, patch ni ade estract buluh,sbg bahan utama. buluh berfungsi sama seperti activated carbon yg berfungsi adsorp chemical n what most interesting part is buluh antara most adsorption material..so, toksin dalam badan akan diserap terus ke foot patch tue..dat y foot patch ni boleh nyahtoksin dari badan..(ni yg aku tulis ape yg ak ingt, lau nak tau lg bole la google somewhere,hehe)
for now, ak ade jual footpatch secara borong (more than 99)..boleh dapatkan dengan harga Rm0.80 sekeping..not include posting, more than 500 kite bole discuss better price...
contact me at:
013-5993981

No comments: