Thursday, May 19, 2011

Detox Foot Patch


Buang toksin semasa tidur. Pengajian perubatan Jepun telah mendapati rahsia cuka buluh(bamboo vinegar) yang mempunyai kefungsian penyembuhan dan detoksifikasi pada tubuh.Gunakan foot patch dengan melekatkan foot patch pada telapak kaki anda sebelum tidur dan proses detoksifikasi pada tubuh akan berlaku semasa tidur. Gunakan foot patch untuk pembuangan toxin dan dalam masa yang sama memberi kesihatan yang baik kepada anda!

Selepas penyelidikan intensif selama 28 tahun, pakar-pakar perubatan Jepun telah membuktikan bahawa getah daripada pokok oak and birch mempunyai kesan-kesan detoksifikasi yang istimewa. Getah ini diekstrak dan diproses pada suhu tinggi bersama bahan-bahan semulajadi lain, dihancurkan menjadi serbuk dan dibungkus dalam uncang pelekat detoksifikasi untuk membaik pulih kesihatan pada abad ini.

Mengikut teori perubatan China, terdapat lebih daripada 360 titik akupuntur pada tubuh badan manusia. 62 daripada kesemua titik akupuntur manusia terletak pada tapak kaki (dikenali sebagai jantung kedua manusia), di mana ia juga merupakan titik tumpuan bagi pelbagai jenis toksin.

Kesan-kesan hebat pelekat detoksifikasi pada tapak kaki telah diiktiraf oleh pakar-pakar perubatan Jepun. Kesan penggunaan yang berterusan selama 30 hari, menghasilkan warna pada pelekat pudar secara berperingkat dengan pengurangan kelembapan dan tanpa bau busuk. Ini membuktikan keberkesanan pelekat detoksifikasi telah menyerap toksin dan lemak yang terdapat di dalam tubuh badan manusia melalui liang-liang peluh pada tapak kaki. Di samping itu, pemakai juga akan dapat merasai kesan penyahtoksinan dan pelansingan dengan selamat

Kenapa anda mengambil ubatan yang pelbagai sedangkan toksin penyebab kepada segala penyakit anda. Apabila toksin toksin tiada, sistem dalam badan akan proses badan anda agar kembali normal dan sihat secara semulajadi!

Doktor percaya bahawa toksin yang terkumpul di dalam tubuh dan bukannya kuman adalah penyebab utama penyakit.

Bakteria dan patogen hanya akan menjejaskan kesihatan kita jika terlalu banyak toksin di dalam tubuh kita. Hal itu menyebabkan badan lemah dan kurangnya daya tahan.


Fungsi-fungsi produk ini :

-meningkatkan sirkulasi darah
-melangsingkan berat badan
-memperbaiki kesihatan badan
-meningkatkan kualiti tidur
-mencegah penuaan
-mencantikan kulit
-detokfikasi pada tubuh



Cara-cara memakai:

1.Buka pelekat.
2.Lekatkan bahagian yang bertulis di pelekat.
3.Pastikan bahagian yang berherba menghadap telapak kaki anda.
4.Masa penggunaan:minumum 4 jam, maksimum 8 jam .


Siapa nak wat tempahan bole contact at fadzli_razak@yahoo.com or call/mesej 013-5993981

harga bole nego..^_^

No comments: