Popular Posts

Friday, March 4, 2011

Peluang perniagaan


Assalamualaikum....
Lama x berblog..kali ni aku nak cerita peluang perniagaan yang aku ceburi n lau bole nak share dengan kamu semua dengan perniagaan yang aku ceburi.

Perniagaan yang aku maksudkan ialah Detox Foot Patch.. aku baru mulakan perniagaan ni n sedang dlam progress. N aku nak promote sekali sesiapa yang berminat nak or nak jual Detox Foot Patch ni bole contact num at 0135993981...kol/sms

Aku jual sekotak dengan harga RM 15, dalam ade 10 keping, means sekeping RM 1.50..
Bagi sesiapa yang nak beli borong aku bole jual dengan RM 1.00 every piece but kene beli 500 above la.. lau lebih 1000 aku bole bagi lagi kurang..bole deal tok dapatkan harga lebih rendah.

So aku recommend sesiapa nak terlibat dalam bisnes ni or nak beli produk contact2 r.. Sebab Foot Patch ni insyallah baik untuk buang toksik dalam badan kita.. N fyi, harga yang aku dapat antara yg terendah pernah aku dapat la...you all bole bgtau lau ade yang lebih murah


k la..setakat tu dulu perkongsian kali nie.. and by time aku akan upload n update any info pasal produk ni... c ya!!

No comments: